Alışveriş Çantanızda Ürün Bulunmamaktadır
TR TR

NASIL SİPARİŞ VERİLİR?

  • Satın almak istediğiniz ürünü "ÇANTAMA EKLE" butonuna tıklayarak alışveriş çantanıza ekleyiniz. 
  • Seçtiğiniz ürün çantanıza eklendikten sonra alışverişinize devam edebilir ya da sayfanın üst tarafında bulunan "ÇANTAM" butonuna tıklayarak sipariş tamamlama işlemine geçebilirsiniz.
  • Mevcut bir hesabınız varsa sizden siteye giriş yapmanız istenecektir. Eğer ilk kez alışveriş yapyorsanız sitemize kayıt olabilir veya yalnızca e-posta adresinizi yazarak siparişinizi verebilirsiniz. Sitemize üye olmanız durumunda siparişinizi site üzerinden takip edebilirsiniz.
  • Hediye sayfasında, siparişinize fiyat etiketsiz hediye değişim kartı ve/veya hediye notunuzu ekleyebilirsiniz. Siparişinizi hediye paketi ile göndermek için “Hediye Paketi Yaptırmak İstiyorum” seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir.
  • Ödeme türü olarak Havale ya da Kredi Kartı ile ödeme seçeneklerinden birini tercih ettikten sonra “DEVAM” butonuna tıklayınız.
  • Eğer kredi kartı ile ödeme seçeneğini işaretlediyseniz “ÖDEME BİLGİSİ” ekranında kart bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Havale ile verilen siparişlerde ise bu alanda havale yapacağınız hesapla ilgili detayları göreceksiniz.
  • Sipariş onayı sayfasında tüm alışveriş detaylarınızı görecek ve son bir gözden geçirme imkanına sahip olacaksınız. Daha sonra “ONAY” butonuna tıklayarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Sipariş süresince her aşamada GERİ butonuna tıklayarak bir önceki bilgi ve seçeneklerinizde güncelleme yapabilirsiniz.
  • Siparişiniz onaylandıktan sonra sipariş bilgi ve detaylarını içeren bir e-posta tarafınıza gönderilecektir.
  • Sipariş süresince her aşamada GERİ butonuna tıklayarak bir önceki bilgi ve seçeneklerinizde güncelleme yapabilirsiniz.

Dipnot:

Alışveriş süresince çantanıza dönebilmek için sayfanın sağ üst köşesinde yer alan "ÇANTAM"a tıklayabilirsiniz.

Ürününüzü çantanıza ekledikten sonra alışverişinize devam edebilirsiniz. Alışverişiniz sırasında istediğiniz an ekranınızın sağ üst köşesinde yer alan Alışveriş Çantam’ı tıklayarak çantanızı görüntüleyebilirsiniz. Burada çantanızdaki ürünlere göz atabilir, İstek Listenizden ürün ekleyebilir veya "SİL" butonuyla ürününüzü iptal edebilir, ürünün bedenini ya da satın almak istediğiniz adedi değiştirebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz tüm ürünleri çantanıza ekledikten sonra “SATIN AL” butonuna tıklayınız.

SİPARİŞ İPTALİ

Siparişinizin hangi aşamada olduğunu "Hesabım" "Siparişler" kısmından öğrenebilirsiniz. Eğer şiparişiniz işleme yeni alındıysa ve siz siparişinizi veya içindeki bazı ürünleri iptal etmek istiyorsanız isteğiniz yerine getirilmeye çalışılacaktır. Ancak Herry iptalinizin gerçekleşeceğine dair garanti veremez. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse kargo ücreti iade edilemez. Kullanılmamış bir ürünü 15 gün içinde iade edebileceğinizi unutmayın. Bu konuda daha fazla bilgi için "İade Politikası" kısmına bakabilirsiniz.

Herry Tarafından Yapılan İptaller

  • Satın aldığınız ürünün mevcut olmaması
  • Ödeme bilgilerinizin işleme alınmasındaki sorunlar
  • Teslimat adresine gönderim yapılamaması

gibi sebeplerden dolayı, siparişiniz ya da siparişinizin bir kısmı Alwaysfashion tarafından iptal edilebilir. Eğer siparişiniz iptal edilirse, siparişinizin iptal sebebini açıklayan bir e-posta tarafınıza gönderilecektir. İptal edilen herhangi bir sipariş veya ürün için herhangi bir faturalandırma yapılmayacaktır.